Animals portrait photo gallery 3

4 comments:

  1. letam yang kedua tuh nampak cam garang.. huhuh...

    ReplyDelete
  2. Salaam...eh ye ke along..hmm
    sy plak bile tenong ketam tu lelama nampak cam die tgh malu2 ( macam org tgh main jari telunjuk..gitu.. hehe)
    sedapnye dapat makan ketam...buat masak lomak cili api..fuuuhhh berasaaap..hehehe

    ReplyDelete
  3. Salaam..
    Hmmm.. SFR ni apa kes.. Tak dok keje lain ke. Ingat mamam jer..
    Kesian si ketam tu. Nak di masak lemak cili api pulok daa...
    Tapi kan... memang best tu. Terliur ambe.. hehhehe..
    Pssttt.. tau tak camna ketam nangis??

    ReplyDelete
  4. Salaam. Isy kesian ketam aku bela baik2 tu, diaorg nak pakat rebus plak dahh!! Ada org yg nak kena rebus nnt , GGGRRRRRR

    Haa camne plak ketam nangis tu? ketam ambe tu x pernah plak menangis, dia cool jer :D

    ReplyDelete

Thanx for the comment :)

Powered by Blogger.