Sunset and Sunrise in kampung Tualang

sunset at tualang pictureSame way - Sunset at Tualang, Manir, Kuala Terengganu





sunrise at tualang pictureDewy rice field - at Tualang, Manir, Kuala Terengganu




Travel Terengganu photography, Nature pictures, Landscape wallpapers, Cloudscape, Sunrise, Sunset, Reflection




Camera used : Sony Alpha 200 DSLR
Software : Photoshop CS3 extended for post-processing
Location : Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia


2 comments:

  1. Assalamualaikum abg zam..pehabaq? cantik nye gambar..rsenye nak beli dah kamera ni tp nk beli hok muroh je dulu..dlm 6&7 ratus je..he..he..he..

    ReplyDelete
  2. Wa'alaikumussalam w.b.t... bagus2 Syam, nanti kita leh kuar OUTING sama2 hehe

    Kalau nak ambik gambar pemandangan x apa yg murah pun, pasal nanti kita EDIT ngan komputer jugak. Kamera mahal berjuta pn xbole bg keluar kaler dan details kalau tak di ejas balik dengan komputer. Biasa orang buat gitu boss hehe

    Macam ambe tu beli kamera mahal skit pasal nk ambik gambar2 menda halus mcm serangga jugak hehe

    ReplyDelete

Thanx for the comment :)

Powered by Blogger.