3D Landscapes | Animals | Arachnida | Candid shot | Flowers | Insects | Landscapes | Macro | Mushrooms and fungi | Pencil drawing | Photo manipulation | Portraits | Sports | Video

Mini Museum: Banknotes (paper money) | Coins | Stamps |

Air terjun | Bukit | Masjid | Pantai | Pulau | Sawah | Sungai | Tasik
Tips Fotografi



Sunset and Sunrise in kampung Tualang

sunset at tualang pictureSame way - Sunset at Tualang, Manir, Kuala Terengganu





sunrise at tualang pictureDewy rice field - at Tualang, Manir, Kuala Terengganu




Travel Terengganu photography, Nature pictures, Landscape wallpapers, Cloudscape, Sunrise, Sunset, Reflection




Camera used : Sony Alpha 200 DSLR
Software : Photoshop CS3 extended for post-processing
Location : Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia


~ 2 comments: ~

Syam says:
at: February 16, 2009 at 10:57 AM said...

Assalamualaikum abg zam..pehabaq? cantik nye gambar..rsenye nak beli dah kamera ni tp nk beli hok muroh je dulu..dlm 6&7 ratus je..he..he..he..

forumer says:
at: February 16, 2009 at 4:03 PM said...

Wa'alaikumussalam w.b.t... bagus2 Syam, nanti kita leh kuar OUTING sama2 hehe

Kalau nak ambik gambar pemandangan x apa yg murah pun, pasal nanti kita EDIT ngan komputer jugak. Kamera mahal berjuta pn xbole bg keluar kaler dan details kalau tak di ejas balik dengan komputer. Biasa orang buat gitu boss hehe

Macam ambe tu beli kamera mahal skit pasal nk ambik gambar2 menda halus mcm serangga jugak hehe

~ Post a Comment ~

Thanx for the comment :)







We're all belong to each other and came from same father and mother (Adam and Eve), so peace and justice for all. "O God You do not create this to waste , The Exalted One please protect us from hellfire" Subhanallah ....... :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Random Posts