Rainbow at a lake in kampung Gong Badak

Rainbow at a lake in kampung Gong Badak  --  Pelangi di tasik dalam kampung Gong Badak


Pagi kelmarin keluar nak shoot sunrise di tepi tasik di kompleks sukan Gong Badak. Langit gelap semacam, tapi hati rasa nak pergi juga. Dalam hati, kalau tak dapat sunrise semoga dapat lightning, pasal nampak macam ada kilat juga. Lagi pun lama dah tak shoot lightning.

Rupa-rupanya sunrise tak dapat, lightning pun tak dapat. Sekali lagi baru selang beberapa hari dapat pelangi pulak huhu, alhamdulillah

Pelangi ni tinggi sangat, kalau rendah lagi baru lagi uummpphh pasal boleh banyak kan sikit masuk batu-batu dan bunga-bunga tu kat foreground :D Tapi bersyukur je la apa yang dapat :D .......

Lokasi : Tasik di tepi kompleks sukan Sultan Mizan Gong Badak, Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia.



Photos, images, pictures, graphics and wallpapers

2 comments:

  1. I have been missing your landscapes my friend. Now this is a beauty all right..Perfectly composed. Such an idyllic shot.. love this..

    ReplyDelete
  2. Thanx VM my dear Bonesteak7. And i have been missing you to comment here too :D All the best to you :)

    ReplyDelete

Thanx for the comment :)

Powered by Blogger.