..

Thursday, August 24, 2023

Layang-Layang Terputus Talinya - Alleycats - Instrumental Guitar Cover

| No comment

Layang-Layang Terputus Talinya - Alleycats - Instrumental Guitar Cover


Berarak mendung kelabu

Mengekori langkahku

Sepanjang kehidupan

Penuh dugaan

Namun aku tetap aku


Kucuba dan terus mencuba

Mencapai suria

Walau membakar jiwa

Walau aku dihina

Namun aku tetap aku


Derita oh derita

Engkau di mana-mana

Walaupun jauh aku lari

Mahu pun berdiam diri


Namun indah mimpi dari realiti

Hidupku tanpa arah

Bagaikan layang-layang terputus talinya


Derita oh derita

Engkau di mana-mana

Walaupun jauh aku lari

Mahu pun berdiam diri


Namun indah mimpi dari realiti

Tapi pasti di suatu hari

Nanti sinar suria kan menjelma


Kucuba dan terus mencuba

Mencapai suria

Walau membakar jiwa

Walau aku dihina

Namun aku tetap aku


Komposer:  M. Nasir 

Lirik: S. Amin Shahab




Tags : ,

No comments:

Post a Comment

Thanx for the comment :)

1:32 Diecast Cars
___________________
Arts of Video Games

Recent Posts

Popular Posts This Month

Recent Comments

Random Posts