..

Thursday, January 20, 2011

Photo manipulation - Happy together

Happy together photo manipulation
Happy together  --  Bahagia bersama

A photo manipulation. Baiti jannati. Rumahku syurgaku. Happy family. Sememangnya keluarga bahagia diidam-idamkan oleh semua orang.  Tetapi untuk mendapatkan kebahagiaan mestilah berusaha, berdoa dan bertawakkal pada Allah, Tuhan sekelian alam.  Jika tidak ikut dan membangkang apa yang disuruh Tuhan, lebih-lebih lagi jika tiada iman (tidak takut pada Tuhan) , maka sukarlah untuk mendapatkan kebahagiaan.

Jika pasangan suami isteri sama-sama takut pada Tuhan, sama-sama takut dosa, maka masing-masing akan takutlah untuk mengecewakan hati , menzalimi diri masing-masing dan seterusnya akan melaksanakan tanggungjawab masing-masing dengan sebaik mungkin.  Panjang lagi bab keluarga bahagia ni jika nak diceritakan huhu.

Apa-apa pun untuk gambar manipulasi di atas, saya ucapkan terima kasih kepada Mohd Syamsul Nik , isteri serta anaknya Adam kerana menjadi model tanpa gaji.Semoga lain kali jadi model lagi yer  ;)

All photos are shot and composed by me. Campur dengan recycle balik stok gambar-gambar lama . Terima kasih , syukron, thanks :)

Happy family, Love, Image manipulation, Digital composite, Surreal picture


Photos, images, pictures, graphics and wallpapers , By : NeeZhom PhotoMalaya
Tags : ,
1:32 Diecast Cars
___________________
Arts of Video Games

Recent Posts

Popular Posts This Month

Recent Comments

Random Posts